.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک انتصاب در آموزش و پرورش مازندران

الياس متاجي به ‌عنوان رئيس جديد آموزش و پرورش كجور مازندران معرفي شد.

مراسم توديع و معارفه رئيس جديد آموزش و پرورش كجور شامگاه چهارشنبه با حضور علي اصغر طبري معاون پژوهشي اداره آموزش و پرورش‌كل استان مازندران، فرماندار نوشهر و جمعي از روساي ادارات بخش و پرسنل اداري و آموزشي و مديران مدارس بخش در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش كجور برگزار شد.
در اين مراسم فرماندار نوشهر گفت: توجه به كيفيت آموزش به ويژه ارتقاي سطح قبولي دانش آموزان منطقه كجور در مقاطع مختلف و افزايش آمار موفقيت در كنكورهاي سراسري به لحاظ وجود استعدادهاي درخشان موجود در اين منطقه مورد تاكيد است.
سيد‌هاشم فاطمي تصريح كرد: مديريت جديد با بهره‌گيري از تمام ظرفيت‌ها و استعدادها از جهت جهش و پيش گرفتن از ساير شهرهاي استان اقدام كند.
فاطمي از زحمات و عملكرد احمد ساروي رياست سابق اداره آموزش و پرورش كجور تقدير و تشكر كرد و خواستار موفقيت روز افزون وي شد.
در ادامه الياس متاجي رئيس جديد آموزش و پرورش كجور مازندران با بيان اهداف مديريتي خود تصريح كرد: اميدواريم به‌واسطه سابقه حضور نيروهاي مستعد و خلاق در راس امور و ظهور نخبگان سياسي، اجتماعي، فرهنگي، ورزشي و ... روحيه نخبه‌پروري در منطقه كجور پويا شود.
وي همچنين به اهميت شناسايي نخبگان علمي و ترويج فرهنگ وفاق و همدلي در راستاي توسعه و ارتقاي علمي دانش آموزان نيز اشاره كرد و افزود: وظيفه ما فرهنگيان ايجاب مي‌كند در راستاي اين اهداف، قدم‌هاي مثبتي برداريم.
در پايان مراسم از سوي معاون پژوهشي اداره آموزش و پرورش كل استان مازندران از احمد ساروي تقدير و تشكر به عمل آمد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.